fredag 4 maj 2007

Stängt för semester

Även en kung måste få ledigt emellanåt.
Minsann.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill leva resten av mitt liv vid din sida. Har inget att erbjuda dig utöver min komplicerade person. Jag älskar dig bortom evighet.
H

Anonym sa...

...och jag undrar exakt hur länge en Kung kan ignorera sitt folk o låta oss stå här å trampa dynga å längta efter ett uttalande...fast det är ju givetvis inget vi kräver, då vi hyser allt för stor respekt för Fröken Kung. Men skorna å strumprna är genomsura å tårna alldeles skrynkliga...

Anonym sa...

Det är farligt för en kung att ta semester !

När man minst anar det så kommer det en samvetslös uppstickare och gör palatsrevolution. Så skynda sig tillbaka fröken Kung och försvara ditt rike !

Anonym sa...

Men snälla fröken Kung, nu har du haft semester i 40 dagar. Det är ju lika länge som det regnade på Noah´s ark ! Inte ens en kung kan väl få ha semester hur länge som helst. Lite hänsyn mot undersåtarna måste du väl ändå visa. jag börjar tro att Du abdikerat, att uppgiften blev dej för svår, att Du gått in i väggen. Hoppas jag har fel ?

Anonym sa...

Men nu tror jag att "skam går på torra land" ! Ingen blogg på snart 2 månader ? jag börjar tro att
Kungen råkat ut för en statskupp och ligger och försmäktar i någon fängelsehåla på vatten och bröd i väntan på den slutgiltiga ärtsoppan ?
Vad gör vi ??