måndag 25 februari 2008

Alex Schulman till sjukhus

Efter en intervju på TV4 fick Alex Schulman, en av nonsensgenerationens företrädare, föras till sjukhus för en omedelbar magnetröntgen. Det befarades att hans skalle var tom, eller full om man så vill. Av luft.

Magnetröntgen bekräftade att platsen som borde ha upptagits av en hjärna istället upptogs av en gigantisk blobba av snor. Läkarna stod förstummade, men man spekulerar nu kring möjligheten att detta är ett vanligt förekommande fenomen. Särskilt i vissa kretsar. Dock tror man inte att det är smittsamt.
Men tror - det gör man som bekant i kyrkan.

Doktor
King Kong

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste bekänna för ers Majestät att jag ej riktigt visste vem denne Alex Schulman var när jag läste er blogg. Jag visste att jag hört eller läst namnet någonstans, men hittade ingen "figur" till det. Men då jag ville veta vad det var ers majestät bloggade om så gick jag till Wikipedia och läste på.
Då kom jag på att jag sett honom några minuter på TV när han försökte förklara sina underliga tankegångar, så jag förstår nu i viss mån dina aggresiviteter i bloggen.

Med en hovbugning slår jag min panna i golvet för ers Majestät !

Fröken Kung sa...

All heder åt dig som är lyckligt ovetande om personer som Alex Schulman! Vem mer än hans mamma borde egentligen veta vem han är?

/Hon, Kungen